9 December

Då var det i stort sett bara två veckor kvar till julafton. Två prov och en inlämning oxå ^^ Kanske tre prov förresten (A)

I övrigt så har detta varit en ren skitdag. Inget har gått min väg. Linsen sprucken. Försov mig så ingen dusch. Glasögon som skaver lite och gör en snurrig så fort man tar av dem. Dryg skoldag och ingen Tobbe. Det resulterade i godis och film. Bra där fia... Inte. Men provet gick ganska bra iaf :D

Så i morgon ska jag ha en BRA dag. Hoppas jag iaf. Har ju både oboe och orkester ;) Sen får man se hur det hela slutar ^^

Annars så är jag fortfarande nöjd med frisyren sugen på något roligt och vill ha nya kläder och skor (A)

>Ciao!

PS- Luftslottet som sprändes var sjukt bra! Ångrade det inte för en minut! VILL SE DE ANDRA OXÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0