Minnen

Sitter och bläddrar igenom massa bilder så tänkte bjuda på några;


Mina up-tjejer! Härlig tid i Frankrike! Louise och Emil var oxå en i gänget precis som Helena men dessa ler så gulligt så ;)


Filmkväll som var i början av detta året ^^ Man är ju så läcker efter ett fem dagarsläger eller vad säger ni? ;)


Inte har vi tråkigt en enda sekund på ku ;D


Vår på shalom. De ni! Sol, kalla vindar och skratt. Blir till våren igen ;)


På väg till Vaxjö för en ungdomskväll. Det var riktigt mysigt och det var första gången jag och Per träffades efter att ha blivit ihop. Ett fint minne.


Orkestern tog en tur till Tyskland och då har man roligt ;)


VM 08/09! Detta vill jag sluta med för det blir minst lika roligt iår! Fast då blir det svart klänning och ett 2010!

Har ni oxå fina minnen som kan göra er riktigt glada att tänka på? :)


Kommentarer
pelle

jag diggade lägerbilden bäst;) hehe

2009-12-18 @ 22:28:21
URL: http://pellespersonliga.se
Eliin

åh VM va grymt kul förra året!!!

Man kanske skulle färga håret rött? ;D

2009-12-19 @ 17:12:07
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/
Louise

Vi e så snygga :D

2009-12-21 @ 10:12:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0