1 Februari

Aaah äntligen februari, sveriges kallaste månad är nu över :D och bara elva dagar kvar :O

De trevliga är att Jerker pratar med mig igen och Pers usla lanhelg är över :D WAH vilket strålande humör jag är på ^^

Dagen som är söndag började med familje gudtjänst och de faktum att alla var uppe före pappa ^^ mkt ovanligt ;) SÅ efter det krigade jag med kyrkfikat och hjälpte Elin med barnen dvs jag underhöll Elin. ^^ Sedan vart de mat hemma och så städade jag lite och pusslade. Mitt uppe i letandet efter rätt bit gapar mamma. Hon undrar om jag vill köra o så blir det. Upptäcker att jag är trött på att de blir fel. Suck... Sedan vet jag inte vad jag ska göra så slutade här när pusslet blev segt.

Per verkar knappt existera pga den usla helgen vid datan. Suck tack o lov att man träffar honom snart.

Emilia fortsätter att få mig o sprinag med henne. Senast slutade med att jag gick. Ja så mycket gillar jag det ^^

I övrigt så har min handledare på mitt fadderföretag antagligen semester och den informationen har jag inte fått. Oj vad glad jag blev... Grr...

Nä man ska sluta positivt.


Äckligt positivt ;)

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0