19 Februari

Då har man bara sex praktik dagar kvar ^^ Känns rätt gött att snart vara tillbaka med rutiner och tusen krav. Har dock panik inför svenska uppsatsen om romantiken. För att inte tala om projektet. Det är nästan klart men har idétorka och känner hur paniken kommer krypande...

Per har idag varit hos tandläkaren och är nu antagligen påväg till nybro om han inte är framme för att spendera HELA helgen framför sin kära data. Ja jag vet han gillar det och jag ska vara snäll. Han är rätt söt när han sitter vid datan ska ni veta ^^ hehe I övrigt så får jag se om jag ringer honom under helgen. Dyrt att ringa mobiler utanför Telias nät. ^^

Så idag har jag då kommit upp och varit duktig. Ska vid tre åka buss till gislaved för att spela oboe och i orkestern. Sedan hade jag tänkt simma om man är välkommen. Bros på vem som sitter i kassan för de där vuxentjatet. Blir faktiskt 18 i år och jag beter mig på ett bra vis så kyss mig där bak.

Lollo tipsade om en skum sida som gjorde om sockertoppar till smärre drömmar :p Dessa tex:









Så nu vet ni även hur konstig jag är :p haha xD

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0