2 Februari

Dagen började bra men just nu känns det som om allt är käpp rätt åt helvete.

Börjar med att jag fortfarande inte vet om jag ska med klassens tjejer imon eller inte. Fuck säger jag bara, jag hinner knappt och mamma gillar det inte men skolan har ju betalt med så jag vet varken ut eller in just nu angående det. Sedan fick jag svar från fadderföretaget och vips så ska jag dit i eftermiddag oxå, suck där sprack det schemat. Jag ska hinna färdigt med UF, engelskan och matten plus det besöket. Jag fattar inte hur skolan tror att jag ska hinna allt? Ynk...

Mensen gjorde mig sur på Per dessutom o förstående som han är så tog han det lugn som en filbunke. Fast jag vet inte jag tror nästan han blev rätt lessen fast ville inte visa det fullt ut. Hans humör skönk lite iaf... :( Jag min idiot.

Men jag får se just nu ser det ut som om jag skiter i morgondagen. Jag varken orkar eller hinner och det är knappt jag vill längre. Jag har för mycket att tänka på nu. Behöver mitt lov.

Ciao!


Kommentarer
Hans Olof

Nawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

2009-02-02 @ 14:58:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0