6 Februari

SEX DAGAR KVAR!!! :O :D :O :D

Va fasen ska jag ha på mig under de fyra dagarna? Seriöst på söndag och onsdag ska jag prova alla plagg som ligger i kanske packas ner kategorin. Seriöst jag har verkligen problem, får dra med mig Ika hem ^^ hehe Då lär de ske ngt :D

Har inte pratat med Per på en evighet som det känns nu. Men de är mest för att hans usla hemtelefon dör hela tiden. Snacka om att höja telefonräkningen! Men men inte mitt bekymmer, jag får mitt go morron sms och mår sedan bra.

Träffar nästan Emilia mer än Ika nu vilket är både kul och skumt. Kul att umgås med Emilia som är full av massa dumt men saknar Ika som alltid finns. Har ju knappt skvallrat (A) haha

Ikväll är det Tojje på schemat och ska nog gå med Elin. Sedan är det verkligen lov. PÅ lördagen är de föreläsning i svenska och sen ska man sjunga i mission på söndag. Sen börjar mitt riktiga lov :p haha Optiker och Ika på måndagen. Hanna ska röntkas på tisdagen o vi ska ev äta ute då och jag vill te H&M o köpa puder sedan ska jag förhoppningsvis simma med Emilia oxå ^^ På onsdagen ska man fixa allt annat och slappa plus städa hela jäkla rummet som ser förjävligt ut numera. Så ska ordna det så jag slipper nysa när jag kommer hem från Per.

Men jag är lycklig, sovmorgon första praktikdagen :D

För att nämna det märkliga så var jag uppe 01.40 klädde på mig och gick till kyrkan. Där var Elin och Ahlis redan och jag faller pladask ner på en madrass och ligger o sussar tills klockan är 02.45 och då börjar vi prata tills Gunnar kommer och löser ut oss. Går och lägger mig 03.15 igen sista gången jag tittar på klockan är hon 03.40 sedan är klockan 06.15 och upp ska man för att hinna. Dock avr jag så pigg så jag stod och strök i 25 min xD haha Så vet ni de :p




Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0