7 Februari

Wah lärdag!!! :D

Kvällen erbjuder Göran SKytte i svenska och melodifestivalen :)

Snön smälter och snälla låt de förbli så med värme och ljus! Vill ha fint väder när jag åker till Öland :)

Så jag börja oroa mig för min uppenbara skolhög och klädesproblem, fast kläderna börja klarna men är fortfarande shoppingsugen till max, tänk då när den riktiga våren kommer :O

Men iaf ^^ Min lilla vecka ser ut såhär just nu;

Måndag: Optikern 12.00, Ika resten av eftermiddagen tills hon o Tommy firar 13 månader :D
Tisdag: Hannas magnetröntken + bambu ev H&M o team sportia TopModel!
Onsdag: Allmän panik med packning och små inköp, matteplugg oxå och kolla så allt med projektet är med :)
Torsdag: Packa klart, kolla biljetterna, laga mat tidigare, säga hej då till mamma ev en snabbis te Netto. Resan till Kalmar träffa Per och kapellet :)
Fredag: Per i skolan och jag med hans data i projektarbete ^^ På kvällen är mys utlovat (A)
Lördag: Möte med hans pappa och bio med eventuellt restaurangbesök ^^
Söndag: Gos och hemresa :)

Japp jag kommer vara lycklig!






Ciao!


Kommentarer
Lorentzon

Jag ser inte att vårat simpass är inlagt!

2009-02-07 @ 15:31:38
URL: http://lorentzon.blogg.se/
Elin

när blev du så här upptagen? :O

2009-02-08 @ 08:57:33
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/
LillaKöttaSyrran

Jätteskumma kommentarer! Totalt hel själviska! =o bara för ni inte stod med ;D

2009-02-09 @ 10:18:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0