Alla hjärtans dag! <3

Så sitter man hos Per med årets jävla rufs frisyr bara för att han knappt kan låta bli mig! Men lika glad är jag för det men gladast är nog Per. Vi ska snart till hans pappa och om man bortser från den hemskt långa resan hit så har det inte varit några missöden.

Ikväll blir de Yes Man som jag antagligen få stå för bara för att jag har fribiljetter. Men va fan. ^^ Hoppas jag överlever söndagen med.

Nu ska jag allt tala om mina nätter! Första natten tänkte jag sova själv men den madrassen var stenhård och ryggen skrek så gick in till Per, resultatet var att jag inte kunde sova överhuvudtaget. Jaaa snacka om att jag var trött igår.
Så i natt då så fick jag iaf sova mer men jäklar vad han brer ut sig när han väl somnat. Fick ligga på sidan för att få plats så nu har man smått ont i ryggslutet men jaja får väl slå honom en extra gång ist ^^ hehe

Han mamma är iaf underbar, skrattade som en dåre igår och vi retade honom hela morgonen, gosh va skoj man kan ha ibland ^^ Så då var det bara pappan kvar så får vi se hur de går.

Jag lever på choklad förresten, får mat ja men choklad trycks in i truten på en :p haha någon har fattat budskapet "Fia älskar verkligen choklad!" haha ^^

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0