Rosa små moln...

Snart en månad, snart alla hjärtans dag. Jag undrar just om jag blir bortskämd även då?

Idag har jag pratat med en över söt pojke. Min pojke faktiskt och om ni känner att förälskade idioter borde skjutas kan sluta läsa. För jag är då förälskad. Har nog rodnat cirka hundra gånger idag. Förutom den gången då jag blev arg då... Sedan bara för att jag inte hade tid att svara fick jag fyra sms och ett samtal med den stora frågan, är du arg på mig? Nej klart jag inte var det då, hade bara inte tid (A) Sen de lilla samtalet har gulliga sms ramlat in :) Förstår verkligen varför människor vill vara i en relation :) Fia mår superduper trots den allmänna stressen som ligger över mig. Wah vad jag är glaaaad!!

Faktiskt så kan veckan kanske gå fort :) ser ut såhär:

Tisdag: Plugga engelska och åka till jönköping med klassens tjejer.
Onsdag: Söka sommarjobb i kyrkan med Elin, plugga Orgle och simma förhoppningsvis med Ika, Emilia och Tommy.
Torsdag: Oboe, orkester och plugga till Orgle. (ev nattbön...)
Fredag: Känna lovets lugna inverkan och Tojje i mission.
Lördag: Slapp, arbete med svenska eller projekt och Göran Sjödin på kvällen i Svenska kyrkan.
Söndag: Ev. Sjunga i pingstkyrkan med kyrkokören.

De ser mycket ut i min lilla skalle... :o Mina rosa moln kraschar! Nej klart de inte gör :D De enda som gör att jag kommer klara av veckan ^^

Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0