20 Januari

GRATTIS LINA!!! 18 år idag! :D

Vaknade vi fyra av att det var ett enormt oväder utanför fönstret. Dessutom slog det mig att jag glömt äta kvällsmat... Så magen kurrade när man vaknade. Blev dock ändå bara en macka för att jag är så långsam på morgonen. Just nu är det snö ute men jag hoppas att det försvinner, vill inte se bröten. I morgon är det idrottsdag och jag vet inte om jag känner för det. Urk volleybollen är helt okej men promenaden :O urk...

Annars så är det inte långt kvar till fredag och inte heller lördag :D Fredagen är man ledig på och då ska jag ringa lite och arbeta med preojektet för att jag måste. Sedan på lördagen så drar de iväg till växjö :D Skoj skoj säger jag bara. Vi behöver dock skjuts till värnamo, både dit o hem :p så blir te o dona med det oxå. Men det ska nog gå bra till slut. ^^

En vecka... Nä det låter knasigt men däremot låter det inte lika knasigt med tre dagar tills jag får krama Per igen :D

Såå ännu en dag i skolan ännu en dag närmare helgen :D Med tanke på att den börjar redan på torsdag så tänker då jag vara lycklig ^^ I övrigt ska jag sjunga i kyskokören idag. Jag vet de låter skumt ^^ men va fasen ;)

Ciao!


Kommentarer
Lajna!

Haha tack så mkt fiaa! kul att bli omnämnd här :D

2009-01-21 @ 16:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0