23 Januari

Waaah! 20 dagar kvar :D

Imon blir det växjö och pussar för min del. Vi ska antagligen ha frukost med för att jag råkade säga det... Elin blev iaf glad och spann på tråden direkt. Gosh.

Det snöar idag.... Om ni inte vet det så avskyr jag snö därför att alla kläder som man har på vintern ser hemska ut på mig. Såg mina tre klasskamrater på vinteridrottsdagen o de såg ut att passa perfekt. Urk jag ser la snarare ut som en sur röd tomat :p Nej men usch för snö. Dessutom ska min älskade väska bli lagad av mormor och jag ska fram o inhandla godis, ev frukost, kolla klacken och ta ut penagr till morgondagen. Huu gå upp tidigt igen :O Men pussar i utbyte :D

Så vad borde jag göra nu? Låt mig tänka... Stänga av datan, klä på mig, göra vad jag borde och hålla mamma på gott humör. Kommer aldrig att funka xD

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0