28 Januari

Som jag trodde kom baksmällen idag. Jag var väääldigt trött i morse. Jag orkade inte gå upp från sängen förrän hon var kvart i och fick därför stressa som tusan och var ändå näst först til bussen. Seriöst irriterande. Men så är det, stod och frös men fick åka lyxbussen jämte Marie så jag var nöjd. Engelskan segade sig dock fram och badet tog slut för fort så nu sitter man här igen och riktigt längtar tills klockan blir halv fyra.

Jag var dessutom extremt snäll igår. Jag följde med Emilia ut och joggade. Eller tja, hon joggade och jag gick snabbt jämte, då var båda nöjda ^^ Idag blir det simning på kvällen igen. Men innan dess så har jag miljoner saker att göra vilket känns si så där.

Per kunde knappt prata igår, verkade nästan undvika mig och jag fattade inte vad som var fel men så var det. Skumt som tusan men jaja jag får hoppas att det är röda veckan som leker med mig. Annars blir jag lite finurlig. Dock hade jag världens mysigaste dröm då han inte var sur för fem öre! :D

Jag känner att jag skulle behöva massage och att de där 15 dagarna verkar vara väldigt långa... Jag längtar till helgen med då jag kan leta nytt puder och jeans :) Hoppas dessutom att någon har tid med filmkväll för jag vill göra något kul i helgen innan jag är bokad i typ tre helger framåt... Ja jisses.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0