Måste bara tillägga...

Jag har idag:

  • Badat två gånger
  • Duschat två gånger
  • Simmat två gånger

Ser även ni mönstret? MItt hår känns rätt strävt nu men smålandsstenar har väldigt mycket mindre klor än gislaved! Gud jag stank klor innan gör jag inte nu. :) Men kände mig nyttig.

Så har hunnit fixa med Weland, kollat biljetten och spelat oboe förutom simningen då :)

När jag pratade med Per var han riktigt trevlig mot vad han var på msn... Säkert msn sjukan, på ett vis där ett annat in real life. ^^ Men men ville bara säga detta :p

Natti!



Kommentarer
louise

nej jag minns inte det smset :/ och vad mena du med titta på kartan och hitta felet i texten? ^^

2009-01-30 @ 10:25:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0