1 Juni

Ny månad och bara problem. Vill bara ha lov nu så skolan försvinner från min tankevärld! Så otroligt trött på det. Allt blir bara fel och jag orkar inte ager för att det ska bli bra längre. Tycker att allt blir jobbigt om det inte är lätt och är allmänt utbränd. Seriöst. Usch och urk!

Som idag så har jag slarvat bort en skiva (sen långt tidigare) och skavt på brännan. Duscha aldrig med varmvatten när du brännt dig. Bara ett tips. i övrigt så har jag en surpuppa efter mig och gosh va skönt de skulle vara att få åka till Per i morgon och bara glassa med. Fy vad jag vill inte vill göra något.

Nähä om jag skulle ta och bli lite positiv. Jag ska byta kläder och köpa glass när jag komemr hem för att göra lite på e o i praktikfallet innan jag tänker svimma ner i sängen. Så vet ni hur glad jag är idag!

>Ciao!


Kommentarer
Elin

Haha, ja det gjorde det visst ;)

2009-06-01 @ 17:18:20
URL: http://livetomelajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0