15 Juni - Back for fun!

Då var man hemma från Öland och världens mysigaste och mest förstående pojke... men trevlig familj. Usch tre dumma veckor innan han kommer igen. Men jag får iaf fokusera på körkortet då :)

Han student gick lysnade och jag fick sitta fram när vi åkte med caben mot Nybro. Pers kompis Kalle körde, österrikare som var otroligt trevlig! Iaf så flöt helgen på ett rosa moln! Bortskämd har jag oxå varit :D Så lycklig!

Funderar på Liseberg men vet inte hur jag vill göra med det där. Känns mest jobbigt nu...

I övrigt så ska jag spela sims om en stunde och sedan slappa bort dagen. I morgon väntar en tjock bok och kanske Ika oxå ^^

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0