16 Juni

Så fyller syrran 15 imon och jag har ingen present eftersom jag helt glömt det och inte haft tid så hon får något under helgen eller pengar. Lättare för mig men inte så roligt ska ni veta. Känner mig rätt elak. Men men... tårta blir det (A)

Det var skönt att få sova ut idag men det var otroligt svårt att somna igår. Hade ingen gosig famn bakom mig och ingen hand som ville ligga i min. Det var ensamt som tusan.

Igår hade jag och syrran film kväll. Gick fram och köpte godis och hyrde film. Sedan började det med Scary Movie, fortsatte med Wild Child och slutligen den efterlängtade Sex and The City The Movie! Tyvärr missade jag början eftersom jag pratade med Per men det var det värt :) Så ska se om den nu tänkte jag innan jag duschar, ordnar mat och börjar plugga till kökortet. ^^










Ser ut attt bli riktigt fint väder ute så ska nog ut och plugga i solen ;)

>Ciao! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0