2 Juni

Jag är utsliten. Jag är trött och dryg och ush jag förstår knappt att människor pratar med mig :O

Iaf igår var jag på det uslaste humöret som går att uppbringa på länge. Allt var fel och fan om någon stod i min väg. Men det var igår. Idag är jag gladare men fortfarande trött. Hoppas på att up-kvällen blir bra så jag kan leva på den (A) hehe.

Emma är till min glädje tillbaka från Cypern så nu flödar de dåliga skämten igen :D HIHI! Som ett barn är man ;) Har kommit fram till att jag otroligt gärna vill ha lov så jag kan sova och softa hos mitt hjärta :) Det är då tusan något att se fram emot :D Tyvärr hinner man inte stanna så länge pga intensivkurs och ett behov av att plugga. Bleeh!
De skaver >.<

Men över till en extrem tackhyllning av min allra bästa vän Ika. Hon står faktiskt ut med mig dag ut och dag in och gör mig glad och lycklig på de mest konstiga sätt ibland :) Min skyddande ängel i vardagen! <3

Så ska vi leva på mitt braiga mattebetyg resten av dagen särskilt när jag skriver svenskaprovet ;)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0