8 Juni

Måndag... igen.... sumpade planer... sovmorgon... och ja just de massa att göra som jag inte komemr att göra för att jag inte vill. Fan!

Men iaf jag vaknade av sms från Jerker som följde av ett samtal en halvtimma senare för att kunna vakna. Det är drygt att gå upp när det inte är något vettigt i skolan. Nä sims är mitt nya liv. SKa ta hem saker till Emilia oxå... Trevligt värre :p haha se studenten i alla sin glas efter en jäkla helg xD Sen väntar min data och en tom resväska som ska fyllas med ditten och datten. Hehe...

Just nu deppar jag över att min mobil ahr dåligt batteri. Jag hade ju tänkt jävlas med Jerker eftersom Per inte har pengar på mobilen. Tur att jag får träffa honom inom två dagar :D HIHI! Men iaf....

Jag vill hem. Jag vill att någon planerar Liseberg. Jag vill träffa Per NU! jag vill träffa Jerker i sommar. Helst allt nu!

>Ciao!


Kommentarer
Linda Q

jag vill också packa ner saker igen..haha... =)

2009-06-08 @ 18:21:49
URL: http://lindaq.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0