9 Juni

Ika och Totte - Grattis!! :)

Så idag har jag toppen frisyr och är på grinigt humör. Skoj... Försöker bli gladare men det funkar inte idag. Vill liksom inte vara i skolan. Skolmiljön inverkar dåligt på mig så att säga ;) haha. Jerker är magsjuk och Per är trött. Jag känner hur glad jag blir. Ika är fullt frisk och otroligt glad+upptagen av Tommy ^^ hihi!

I eftermiddag ska jag packa ner i stort sett allt i en väska så jag kan slappa resten. Dessutom ska jag se finalen av Project Runaway för det vill jag verkligen se! :D Dessutom ska vi glo på film på morgonen efter så jag kan ju komma lite sent :p haha

Jag har fortfarande ont i nacken efter tre timmar framför datan med sims 2 ^^ hehe otroligt roligt men längtar tills jag kan spela sims 3. Snacka om kul!! Men iaf får överleva det gamla tills dess och de är ju inte så dåligt :D

>Ciao!


Kommentarer
Erika

aww, tack sötis <3

2009-06-09 @ 09:33:04
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Irina

Åh, började plötsligt sakna The Sims. Har inte spelat på evigheter men det skulle vara så kul. Kan sitta hur många timmar som helst och fnula med alla möblerna. :-)

2009-06-09 @ 12:37:09
URL: http://rosaglasogon.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0