13 Mars - 2 Månader

Då har jag och Per lyckats stå ut med varandra i två månader ^^ Nä jag bara skojar det har varit helt underbart och vet att jag alltid kan lita på honom. :) Det bästa är att jag får träfa honom ikväll :) Jag längtar så sjukt och otroligt mycket efter att få krama honom, känna hans doft och bara vara nära honom! Men så är det nog för alla kärleksfigurer ;)


Dagen i övrigt har varit fantastisk. Jag är på ett strålande humör och känner att det kommer att bli en superhelg om jag håller humöret på topp. :) Dessutom så får man träffa alla underbara människor oxå :D Slippa ss i tre dagar känns rätt skönt faktiskt ;) haha Men kommer sakna Ika :( Men får jag åtgärda snart :)

Nä nu ska jag bara hälsa alla som läser en mysig och trevlig helg. :)

Ciao!


Kommentarer
Anna

Aaw :D så sött :D

2009-03-13 @ 15:32:55
URL: http://annafilippalinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0