18 Mars

SOL SOL SOL :D Lyckan infinner sig riktigt snabbt och det är inte långt kvar tills Per åter är i min famn :D WIIIE!

Men kan erkänna en viss panik. Det är vår, Ika fyller år snart, Konfimationen, två år på gymnasiet och Pers student. Allt närmar sig i rask takt :O Gosh och hilfe jag vill inte bli 18! Tänk va jobbigt om man missar körkortet för att jag klantar mig >.< mamma mia fia är rädde!

Filurar på att ändra utseende på min blogg. Den är verkligen vit trots att jag försöker. Headern är ju tjusig men resten börja faktiskt kännas lite tråkigt. men när tusan ska jag ha tid med det?! Usla skola, ska joina Emilia... Studenten snart och efter onsdagen så är det ju praktiskt taget helg ;)

Men för att bli en duktig elev säger jag hej så länge :)

Ciao!


Kommentarer
Louise

Ja vet, visste blir man helt löjligt glad av solen! :D

Du för inte ändra headern, de ju så bäst! ;)

Ha det gött^^

Cíao!

2009-03-19 @ 08:00:04
louise

Jag borde ha ringt. Tänkte på det, men huvudet sa emot. Förlåt!:$

2009-03-19 @ 08:08:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0