26 Mars

Idag ville jag verkligen inte gå upp. Det var så otroligt skönt i sängen och jag var så trött. Dessutom är det kallt ute och jag har upptäckt att mina skor har hål vid hälen. Behöver nya nu. Vita snygga skor :D Nya ballerina vill jag oxå ha. För att inte tala om kläder ^^ Men bara några dagar kvar och vi ska kanske till värnamo på lördag med :) Slutar nog med att jag följer med.

Funderar på att simma på fredag eftermiddag och verkligen pressa mig och sedan titta på Let´s dance finalen med Ika om hon är intresserad. :) Sen skulle jag och Lollo försöka titta på film under lördagskvällen men vi får väl se. Bara 14 dagar kvar :D Sen så kommer min lilla söta pojke :D Mihihi!

I övrigt så ska jag idag spela oboe, åka hem äta, övningsköra, orkester, hem, kören, SOVA! ^^ Visst låter de små kul :P

Nu har jag dessutom fått frågor att besvara till på onsdag. Gjorde klart tyskan idag men så har man ju massa annat kvar. Söndag blir min lilla pluggdag så jag får något gjort, om jag inte hinner idag :)

I övrigt så ska jag dagdrömma och skriva mitt tal nu ;)

Ciao!



Kommentarer
Erika

Mycket att göra...

2009-03-26 @ 11:23:14
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0