31 Mars

*biiiiiiiiiiiiip* Jag har feber, så totalt opassande är det! Blir säkert inte frisk imon heller och då missar jag hela fashion night! Jag kan inte köpa mina efterlängtade jeans och jag missar massa i skolan, helvete! Torsdagen bara måste gå jag klarar inte av att missa den. Ärligt talat hatar jag att vara sjuk, man får bara massa arbete när man är borta! :'(

Men jaja, har sovit hela natten och till och från från halv sju till kvart i elva. Så ska väl inte klaga om det inte vore för alla galna drömmar som surrar samtidigt. En kille hade stickat en halv tröja och var vinnare av något och sedan var jag på ett skepp och snurrade nog trettio varv i sängen ja herregud. Så då är man sjuk.... Samhäll, projekt och svenskatalet kan jag arbeta med, om det inte vore för huvudvärken. Inser ni hur allt jag gör är irriterande? Gör mig frisk!


Fick syn på en moussé förpackning i förrådet och började dregla, jag ska så ha moussé efter maten! I övrigt hoppas jag innerligt att alla andra mår superbra för det här är hopplöst! Är lite orolig för Per som verkar ha fått tillbaka sin hosta, hoppas verkligen att han är frisk till påsk. Men man vet aldrig. Tyvärr...

Min vän Ika har lyckats slå stort och hamnat på bloggs framsida. NI HÖRDE RÄTT MIN KOMPIS!!! Jag är kompis med en kändis (A) hehe ^^ Inte för att någon läser min blogg utan för att jag kan skriva det :D

Nä ska läsa alla andras bloggar nu ^^

Ciao!


Kommentarer
Erika

hahah, vad söt du är :D

2009-03-31 @ 11:18:03
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Kungen

Om du är frisk imorgon kan du åka med mig upp till fashion night om du vill =) jag rattar bil. ;P Fast jag behöver kanske åka över reftele, men anyway så får du åka med om du vill. :D

2009-03-31 @ 17:38:05
URL: http://lorentzon.blogg.se/
Ullis

Tack för din gulliga kommentar på min blogg. Sånt värmer..ja, jag e rätt så supernöjd;)

2009-04-01 @ 16:42:13
URL: http://ullisp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0