6 Mars

It´s FRIDAY!!!! PÅ svenska FRI DAG :P ha ha ha xD GOsh va dålig jag är (A)

Nej nu ska jag vara en aning seriösare ;) Vaknade upp ur min underbara dröm pga väckarklockan. Per är fortfarande förkyld och mitt schema är fortfarande fyllt. Jaaa det var det ja. Usch då. Nä så när jag klädde på mig i morse tog jag bara feel-good plagg och mina vita tygskor trots vädret. Kände mig så positiv att jag började krångla med mpan och sen mådde jag super hela vägen till skolan. Tyskan gick oxå bra fast jag är otroligt dålig på hörövning :s Men får väl gå det med. Sedan hade vi orgle som gick snabbare än väntat. Nu till den STORA nyheten, det var god mat idag :D Coolt säger jag bara :) Nu har vi personaladminstration men tja jag orkar faktiskt inte. Ska skriva klart praktikrapporten och ta tag i Projektet, That is really it.


Min glädje idag är att jag har så pass mycket täckning att jag ständigt kan skicka sms. Min lilla glädjedödare är vädret. Inte en enda solglimt i Gislaved på hela dagen. Ser ut som om det ska regna eller snöa snart vilket oroar mig pga dåliga men snygga skor :p haha

I övrigt så blir det nog Shalomteamet ikväll plus massa spring i en sporthall :) Kan ju bli kul ^^ Sedan är det konfa med shalom vilket betyder Ledarna slappar :D Wiiie semester säger jag bara!
På söndagen ska jag däremot till Stina och sy upp 30 handskar som senare förhoppningsvis ska säljas på mässan den 21 Mars. Kika in på; http//:Madamuf.blogg.se 

Men nu åter till skolarbetet... lr ej ;)

Ciao!


Kommentarer
hanna

tack för kommentaren :) besök gärna bloggen igen :)

2009-03-07 @ 10:12:07
URL: http://hannawernerods.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0