Återfall

Sitter och lyssnar på Secondhand Serenad samtidigt som jag tittar på bilder. Råkar då få upp ett collage där Jerker ingår. Uff säger jag bara. Seriöst jag har verkligen inte släppt honom på riktigt. Jag avgudar Per tro inget annat men det jag kände och ville med Jerker fick aldrig ett ordentligt slut och de gnager liksom fortfarande. Skulle vilja skriva till honom men va fan ska jag skriva? Jag vet att du hatar mig men, lr vadå? Seriöst jag är grillad, rökt och död. Han är enbart relaterad med smärta tills jag minns de kvällar då jag mådde dåligt. Han är en jävel på att trösta och finnas för andra.

"I lose myself in all these fights
I lose my sense of wrong and right
I cry, I cry
It's shaking from the pain that's in my head
I just want to crawl into my bed
And throw away the life I led
But I won't let it die, but I won't let it die

But now it's over, it's over, why is it over?
We had the chance to make it
Now it's over, it's over, it can't be over
I wish that I could take it back"


Det är Per med. Han lyssnar alltid och säger oftast de rätta sakerna annars har jag Ika. De är nog mest relationen och hans sätt att vara jag saknar. Det är helt otroligt jag borde vara strålande lycklig, jag får träffa Per imon vilket jag verkligen ser fram emot, men så kom bilden och minnen osv.


Jag tror att jag måste prata med Per om det på lägret annars kommer jag inte må bra. De värsta som kan hända isf är att han vägrar lyssna. Då dör jag. Ärligt behöver prata och vill inte att Ika ska behöva lyssna på bröten hon verkligen hjälpt mig igenom. Måste bara tjata lite, gnata och gnälla så ska jag sluta. Försöka sluta helt men iaf inte prata med andra om det.

Nu ska jag ta tag i mina problem och lägga dem bakom mig. Inte tänka tanken. Han vägrar ändå!


Kommentarer
Erika

<3

2009-03-13 @ 10:22:42
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0