Nach oder Zu Hause... lr e de Haus?

ja jo tyska e inge kul när man är dålig på det. Vore trevligt med lite högstadie tyska :D Vad jag skulle vara duktig ^^

Så har skrivit klart tyskan och borde börja med samhällen som kommer ta de mesta av min lyckliga tid. Men suck va trist. Bara öppna dokumentet gör en lessen. Borde simma ikväll med men så vet man inte vem som sitter i kassan och om de är en sur får man ALLTID höra att de är vuxenkväll... Ja vad tror ni att jag ska göra? Strippa och plaska som en dåre? Nä just det... Suck kan de inte fatta att man utnyttjar vuxenkvällen för lugn och ro? I skolan är det ju standard. Vuxen alltså inte lugn o ro. Hell no!



Simma eller skriva samhäll... Jaaa det var iaf lätt ^^ hehe (A) Men ändå... Tråk vill hellre att de ska vara lov nu :D Mihihi!

Nä ska väl inte förstöra min blogg ytterligare mer än att tillägga: Jag vill inte bli 18 år längre!

Ciao! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0