10 Maj

Då var syrran och resten av konfa-gänget konfimerade. De hade sjävla konfan igår och nattvarden idag och jag har aldrig varit så klumpig som idag. Tappade både psalmbok och kamera ett antal gånger. men de blev gruppfoto och organiserade enskilda bilder iaf ^^ Nu längat man till Studenten så man kan få all uppmärksamhet igen :p haha.

De värsta med helgen är att Per inte varit här. Mitt huvud har varit helt inne på det så under både nätterna under helgen har jag drömt om honom. Hur han kommer hit och hur han är här hemma. Så irriterande eftersom han inte är här >.<

I övrigt så har jag fått använda alla mina söta kläder under helgen :D Så nu har man en viss utökning (A) Men blir mini. ^^ På tal om kläder så är det bolagstämma imon men svarta kläder och ett grönt förkläde. Isch för svart! OCH HEL SVART DESSUTOM! Jag tänker då ha med mig extra kläder och på tisdag ska jag ha mina nya favvo kläder :D TÌHI!

Så har jag massa denna veckan med förutom att man ska te Tyskland tors-fredag då ^^ Imon är det bolagstämma hela långa dagen och sedan ska man hem och öva inför nationella som är under tisdagen, sen slutar jag :D WAH! Men ska lämna en sak te Lotta med men ändå ^^ På kvällen är det kören och ordna med gympalektioen och packa. Sedan är de onsdag med lekionen och på kvällen ska jag packa, ha utvärdering och spela oboe. Ja mer hinner jag nog inte ^^

I övrigt så är jag helt sjukt glad :) allt är bra även om jag helst inte vill tänka på skolan så känner jag mig så lyckligt lottad :D jaja ^^

>Ciao!


Kommentarer
Anna

Sv: ja, ni ledare slapp ju vika alla de där programen -.- de var ganska jobbigt och tråkigt :D men så går de när man kommer tidigt (y)

2009-05-10 @ 18:09:34
URL: http://annafilippalinnea.blogg.se/
Elin

Jag har faktiskt inte sett den än, men jag hoppas att den ska vara bra. Har enl iten kärlek till huvudpersonen Channing Tatum så :)

2009-05-11 @ 08:11:50
URL: http://livetomelajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0