13 Maj

Nä denna dagen har inte börjat så bra som jag ville. Kom på att jag glömt att skriva ut gympalektionen och fick gå upp till datan å skriva ut det. Det och min hemskt platta frisyr förstörde allt. Usch på denna dag. Att jag dessutom har en lessen bästa vän och ett allmänt ignorerande från de pojkar jag pratar med så kan världen gå och lägga sig för jag är då fan inte glad! Men de kan ju bero på att jag varit superglad i två dagar utan nedgång. Men ändå, ska man inte kunna vara glad jämt? Dumma värld.

Har iaf feelgood kläder på mig för att lyfta mig något. Tyvärr slutar jag halv fyra och det enda som väntar hemma är jobb och packning. Jag hatar att packa av den simpla anledning att det alltid känns som om jag glömt något vilket jag ofta även har. Tur att jag inte behöver ha med så mycket dock. Får se om jag hinner köpa något att tugga på i bussen på väg ner till Tyskland. I övrigt ska man ju umgås med ett gäng galningar i ett badlandskap och oroa sig över att man ser ut som en isbjörn. Lindex, ge mig rabbat så jag kan köpa ett par nya bikinitrosor! >.<

Men idag så ska jag bli glad, annars får jag väl verka glad och vara sur när jag kommer hem. och packa... Urk! Fan att människor inte finns ibland alltså!

Nu ska jag avsluta detta innan jag blir förbannad på riktigt ^^

>Ciao!


Kommentarer
Elin

Haha, ja det är sant. Men Måns kunde lätt ha vunnit allt :D

2009-05-13 @ 10:09:00
URL: http://livetomelajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0