18 Maj

Idag vaknade jag trött men otroligt glad. Vet inte vad de berodde på men så var det. Duschade och fick en rätt fin frisyr. Såg grått ut ute men så kom jag äntligen ut och möts av mitt favorit väder :D Små dimma med regn och fukt i luften. Linserna och håret älskar mig på så vis. Så var lycklig hela morgonen och strålade som en sol. Hade ingen lärare första lektionen och orkade inte göra något så läste bloggar ist. Sen hade vi matte och jag fick ett chockerande bra resultat på nationella :D Sedan var de lunch och Svenska. Drygt var det. Sedan fick jag iaf prata med Jerker i pausen så var något lyckligare när jag fått skälla på honom och skratta en stund ^^ Nu sitter jag på sista lektionn och längtar hem som tusan. Vill prata med Ika nu! >.<

I övrigt så börjar jag undra hur jag ska planera min sommar, hur jag ska göra med alla kommande fester och hur mitt liv kommer se ut i framtiden. Shit jag blir 18 om bara några veckor. Körkortet närmar sig med stormsteg och jag vill heslt gråta över det. Visst de e kul att köra men tänk om liksom. Nä behöver semester och pengar och många stadiga relationer. Suck, jag gillar ju inte att planera :(

Men nu skiner solen så jag ska nog byta till kjol innan jag ska bort till Ika ;)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0