19 Maj

Jag är trött. Så otroligt uttråkad och trött. Får man sova på lektionstid eller räknar de det som ogiltlig frånvaro?

Per åker till Taizé idag klockan tolv. De roliga var att vi båda trodde att den andra skulle ringa igår vilket blev ett kort samtal vid tio ist. Helt otroligt vad jag gäspade då. Vad är de med pojkar och gå o lägga sig sent? Sen när jag vaknar upptäcker jag att jag har tio sms. Från Jerker. Han hade vaknat vid tolv och bara för att jag hade velat prata med honom inom jag somnade. Ja jisses. Ika muntrade upp mig iaf, även om hon skrämde mig så blev hon så förlåten när Tommy inte förstod alls xD Åh vad jag skrattade då! Nä gårdagen var bra men är trött som tusan iaf.

Idag har jag en hyfsat fin frisyr och lite sommarinsperarade kläder :) Så känner mig rätt glad för de även om jag är slut i övrigt. Tror inte jag spelar ikväll utan sjunger i kören ist. Orkar inte med mer och när jag kommer hem därifrån tänker jag sova. Efter desperate iaf :p Sen är de sista dagen för denna veckan :D

Men som sagt sova och reda ut mitt liv, ordna körkort och ha en jävligt bra sommar är vad jag längtar efter!

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0