25 Maj

Inget nytt att rapportera...

Dagen började bra för att min syster går på rosa fluffiga Ted moln och telefonen fungerar på något mystisk vis igen. Så var väl hyfsat glad ändå. När jag sitte rpå bussen fråga Lotta avrt jag är och då har jag tydligen missat 10 min på min oboelektion. Skoj... men iaf så blev hon glad för presenten och jag fick godis, så halleluja på det :p

Jag orkar inte med Caset. Jag är liksom inte villig att jobba med det jsut nu. Antagligen aldrig... Bröl. Sova är de enda min hjärna tänker på. Det är sorgligt. Jag har så mycket att göra att jag hellre gräver ner mig eller plugga körkort ist. Visst plugg men fel plugg. Läste iaf ut svenska boken igår men företagsekonomiprovet blir nog si så där. (A)

Men nu ska jag arbeta lite med min huvudvärk.... :p

>Ciao!


Kommentarer
Elin

Försök leta djupt ner efter motivationen, för när man är klar med allt så kommer allt kännas så otroligt skönt. Då är det dags att fira, göra något roligt eller köpa sig något fint. Det är vad jag ser fram emot! :)

2009-05-25 @ 17:54:22
URL: http://livetomelajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0