30 Maj - Pingstafton

Idag har det varit karneleval i Gislaved. Jag och Isabelle hade en station där vi ställde tjugo frågor och de tävlande hade 2,5 minuter på sig att svara på dessa frågor. Mycket intressant ska ni veta men vi hade inte så mycket att göra så jag är nu totalröd och trött ^^ Det blev NVESMK06 som vann allt och de var riktigt glada.


Just nu sitter jag med världens snyggaste band som släpper in mig på Parken ikväll trots 18 års gränsen, får ju dock inte dricka ngt :p haha. Tänkte ha mina nya skor men jag vet inte vad jag ska ha till. :s För mycket tänkt vet ni :p haha

Tänkte att jag skulle skriva på Caset nu, visst är jag duktig som valde bloggen först? :p haha! xD

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0