5 Maj

Maj igen. Hoppas denna månaden går otroligt fort. Sex veckor kvar tills jag åker till Öland och BARA 60 dagar tills jag är 18! Det är ju helt sjukt. Min existens har varat i 18 år om 60 dagar! :O Gosh. Nä jag vill inte bli 18... Det bara är så.

Jag har börjat fundera på vad en bilförsäkring ligger på. Ska man ha helårs eller halvårs? Varierar bilmärken? Klarar jag att ha en bil, betala bensin, försäkring och skatt? Det vore ju kul men det verkar dyrt. *hoppas*

I övrigt så ska jag idag ordna med hanskar, kolla samhällen och springa vårruset. Eller tja sprinag vårruset var nog en överdrift. Jag ska lunka, gå och förhoppningsvis jogga ^^ Förkylningen vägrar ju ge sig. Men så är det ^^

I övrigt så ska vi se det ljusa idag. Det regnar vilket betyder att pollen lägger sig och naturen får vatten. Tänk vad bra :)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0