8 Maj

Dagen som började otroligt bra!

På morgonen tar jag en minisovmorgon och känner mig riktigt trött. Men gör i ordning mig och äter fruksot. Kvart över är jag klar. Jag stirrar på klockan en stund och så ringer Jerker. Pratar med honom tills jag ska gå på bussen och får sitta själv i bussen. Dessutom hann jag prata med Sofia som jag ska ha gympalektionen med nästa vecka så nu är det ordnat :) Sen var det reading och listining dvs NP i engelska ^^ Det kändes bra så det gick säkert jättedåligt. Men så är det ibland. Sen hade vi lång lunch med ätbar mat. Slutade med att vi satt med årsredovisningen till Uf tills nu. Jag ahr ordnat med presentationen medan Isabelle och Stina ordnar med det skriftliga. Jag har glömt ett dokument så kan inte riktigt hjälpa dem. 

I eftermiddag ska jag läsa i min engelska bok, översätta mina texter och köpa godis. Jag och mamma ska åka till Burseryd och kolla en sak med Lotta oxå.  Så kvällen lär gå i ett rasande tempo. Måste ordna kläderna och städa mitt rum tills imon med :O Det är KONFIRMATION imon :O Gosh i natten... Där ser man vad tiden rusar^^ Ska ringa Per ikväll med. Saknar hans söta röst :)

Jag har dessutom funderat på Dijanas 18års fest den 22 Maj. Måste kolal skjuts till mig o Stina isf. Vet inte riktigt hur de blir med det.

Jag känner mig rätt glad idag. Mitt hår kändes hopplöst i morse men ser rätt okej ut nu. Slapp kläder som ser snygga ut ^^ Hehe! Hade nästan glömt mina pös/pojkvänns Jeans :) Tur att de är aktuella igen!

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0