16 November

Idag har jag haft en jobbig monotonsk och lite zombieliknande dag. Men hade en väldigt givande helg, bara det att den tog musten ur mig ^^

Så framöver ska jag försöka umgås med vänner så mycket som det bara är möjligt, de är ju dem som betyder mest :) VIlket min kära Erika fick mig att inse ännu en gång <3

I övrigt så har jag haft psykologi som ger mig panik, svenska som var långsam och religion som var givande. Imorgon väntar mer panik på psykologin och en trevlig mattelektion :) Sedan är det salskrivning på onsdag. Det bästa är att jag får gå hem sen. Halleluja! Det lär inte gå bra iår nämligen. Hittar inget kärlekstema någonstans. Bara massa miljö och kränkningar. Tråkigt!

I övrigt så har jag plöjd Twilight böckerna igen bara för att jag ska se andra filmen snart. Man kan inte bara se en liksom ;) Dessutom är det så sjukt bra så man fastnar direkt. Förstår inte dem som inte ser det underbara med böckerna. Filmerna är okej men böckerna slår alla kärleksböcker på fingrarna :)

Så nu när ni vet vad jag underhåller mig med kan vi titta tillbaka lite på helgen. Förfesten innan parken i lördags blev ett trevligt inslag som var väldigt oväntat ^^ Lite tokigheter men det var trevligt, fast inte lika roligt som parken ^^ haha där kände man igen folk och blev omtumlad av alla människor alla andra verkar känna :p Sedan var det oj-oj's och hem. I säng klockan tre och vaknar 11.24. Pinsamt för att vara mig och jag som körde. Nåväl middag hos mormor och resten av tiden i sängen med min bok. Efter det var jag på väg upp till Villstad kyrka och njöt av en Taizémässa. Längtar rejält till nästa UPP-Läger nu :D

>Ciao!


Kommentarer
pelle

Psykologi? panik? Varför, berätta mer :D

2009-11-16 @ 22:39:48
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0