18 November

Ibland gilalr jag salskrivningar och bussar. Som idag. Blev klar på 120 min och hann med bussen hem. Livet är på topp om vädret int öst ner över mig. Värst var det i morse. Ösregn och blåst så vattnet hamnade överallt och ingenstans. Men men efter salskrivningen ser det rikitigt ljust ut!

Därför ska jag dagen till ära se en film och skriva G-uppgifterna till psykologin! Gud vad jag är duktig av mig (A)

Har inte kommit igenom sista boken än och den börjar bli dryg. Tredje boken är verkligen bäst och just nu längtar jag som en galning efter den 29 nov så jag får se New Moon på bio :D Klart man är efter man är väl inte född igår?

Hur som helst så är jag sugen på godis igen. Förstår inte detta...

Ha en toppen dag!

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0