2 November

Idag har det utvecklats till ett grått väder. Men Jerker skulle envist jobba trots att han fortfarande är lite små kraslig men det är ju hans val, hur osm helst så fick jag i alla fall prata med honom på morgonen så morgonen var riktigt ljus :)

Tyvärr så har det som sagt börjat småregna och Emma ligger hemma i 40 graders feber. Inte roligt alls, hade ju tänkt tvinag med henne ikväll :( Jaja blir säkert bra ändå med Eliin och Lollo som underhållare förutom Jonas ;)

I övrigt så hoppas jag att det klarnar upp så jag slipper dra på regnkläderna när jag ska ut och gå efter skolan. Sen får man ju se hur trött skallen är om jag gör något skolarbete eller lägger tiden på oboen istället. Känns nästan viktigare än att försöka hinna med lite till på något arbete.

Men tills dess, ha det gott :)

>Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0