25 November

I går var det en månad kvar till julafton. Jag börjar faktiskt små längta. Lov och frihet. Nu har tydligen mitt läger ställts in oxå. Värdelöst. Ingen bra dag idag. Regn, inga roliga kläder, inställt läger och massa problem. Blä.

Men i övrigt så tror jag allt är bra. Städa mitt rum igår, fadderföretagsbesöket gick bra. Så helt åt tusan är det ju inte :) Tur att det finns både ljusa och mörka fläckar i den stora gråa massan ^^

Nä nu ska vi inte prata mer om det. Shortsen som jag visade i förra inlägget fanns inte här i Gislaved. Har aldrig varit så frustrerad över en sån sak. Irriterande. Men men ska ju till Borås på fredag oxå :D

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0