27 November

Go kväll!

Så idag har jag mina underbara tjejer varit i Borås. Riktigt roligt och mysigt på samma gång. Jag hittade iofs inget roligt och blev verkligen besviken när shortsen var slutsålda på Kappahl. Snacka om nit! Men de andra hittade något fint att ta med hem :)

Just nu är jag helt slut efter att ha varit i kyrkan och lyssnat på Tojje. Hade redan hört allt så kändes ju oehört roligt, not. Nä skönt att få vara sur hemma lite. Trött är man ju oxå. Skulle behöva beklaga mig hos någon men Per har blivit lite väl ego så näää....

Men jag ska inte klaga på andra bara för att jag är grinig. Fredag ju! :)

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Puss

2009-11-27 @ 22:40:13
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0