19 Oktober

Jag vaknade lycklig idag. Rikigt glad och uppåt. Kändes som en bra dag. Jag är fortfarande positiv men det går inte hela vägen ut längre. Vädret och datan är emot min glädje så försöker få igenom den. Ska gå :)

Har oboelektion idag som jag ser fram emot. Om det inte regnar för mycket tänkte jag gå i eftermiddag. Måste försöka sluta äta kakor hela tiden. Kakförbud, någon som vågar sätta emot mig? (A)

Så idag har jag fått tag i Luftslottet som sprängdes och hittade även min typ brosa som jag letat efter :) Så nu kan jag läsa massa igen. Men fick även en bok i svenskan som får gå före antar jag. Suck. Vill inte, skjuter upp (A)

Så vet ni min dag, hur ser din dag ut?

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0