21 Oktober

Go morron!

Usel dag idag. Vill gå hem och lägga mig igen. Men nä massa att göra i stället. Känner mig stressad och som om allt hänger över mig. Det är för mycket nu. Kroppen vill inte. Men gör vad jag kan, tycker inte om att vara negativ heller så. :)

Så idag ska jag ta mig igenom lektionerna och sedan ska jag på konfa möte och plugga redovisning och beskattning. Verkligen plugga. Usch >.< Sedan måste jag börja planera packningen. Det ser ut som en storm i mitt rum just nu vilket inte är vackert. Vill träffa Ika. Behöver prata av mig men mitt dumma schema är fullt. :(

Nåväl Go och Gla som en kexchoklad ;)

>Ciao!


Kommentarer
Mathilda

Svar: Ja, jag kanske ska göra det ^^ :P

2009-10-22 @ 19:36:15
URL: http://mathildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0