22 Oktober

Jag fick huvudvärk av morgonens prov. Huvudvärk, inser ni då hur mycket jag ogillar ämnet?

men jag fick en glad överraskning också. Godkänd på första matteprovet :D Känns urbra!

Så är det ju fredag imon och jag har äntligen fått koppla av lite idag. Packa, städa och hälsat på Ika. Känns mycket bättre nu :) Så vet alla det ;)

Något som är mindre roligt är att mitt ex har magkatarr ocg verkar inte kunna hämta mig imon, som han lovat! Jäkla mage! Inte går de övertala honom till att jag har dte varje månad heller fastän han har upplevt det. Klenis.

Men happy day!



Kommentarer
pelle

ey, congrats. Matte är svåra saker som fan!

2009-10-22 @ 21:58:16
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0