31 Oktober

Hej på er :)

Det verkar skrika halloween i varenda blogg, själv tog jag en middagspromenad i solen upp till kyrkogården. passar mig mycket bättre. Har ätit middag hos mormor idag vilket var gott och jag blev mätt. Mormor brukar annars gilla att koka det mesta lite för länge men idag var det riktigt gott. Kanske var chokladmoussen efter men jaja ^^

När jag är klar här ska jag ner och spela oboe innan jag tar itu med mitt tal och religonen. Boken vi fick att läsa i svenska är helknasig. Förvanligen av Kafka, lr vad han hette. Stollig som sjutton!

I övrigt så blir det en lugn dag och jag ser fram emot att se Djävulen bär Prada på tv3 21.00 imorgon!

>Simma lungt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0