8 Oktober

Morning Darlings!

Idag är jag trött. Rikigt sliten. Hade ett mystiskt konfamöte igår och satt nästan och grät över psykologin, jag är inte ens klar :( Jag är nog dålig på det oxå. Men det gjorde mig trött. Somnade tio och när jag vaknade på morgonen hade jag fyra sms. Ovanligt för att vara mig. Men så var det tydligen, alla var uppe längre än mig.

Idag gör vi inget i skolan. Har UF men jag kommer inte åt ufonline för att vi inte betalat försäkringen. Mycket irriterande för mig som har dokumentbiten. Livet är hårt. Nåväl ser fram emot att få shoppa på söndag. Äntligen få nya plagg. Mm... :)

Idag känner jag mig inte så uppåt pga psykologin. Nedrans ångerst. Har oboe och orkester i eftermiddag oxå. Känner inte för det. Suck, inget är bra. Vill ha helg och börja igen! Men nåväl, det är iaf uppehåll ;)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0