A change in the weather

Jag känner ett tumult inombords som påminner om ovädret som härjade här igår. Mitt inre är i uppror och jag vet varken ut eller in. Det som kändes rätt känns nu fel. Det som kändes fel innan börjar bli mer rätt men ändå fel. Inget stämmer, skolan hänger över mig. Vill inget, måste mycket.

Funderar på att färga håret. Vore kul att se sig själv i något annat för en gångs skull. Men känns som om lila kommer vara en färg som inte fungerar till men jag får se ^^

Nu ska jag återvända till mitt psykologifall som tär på mig. Bye darlings <3


Kommentarer
pelle

DU! tro mig, det är puberteten som gör sitt sista skutt ut ur kroppen. vi har alla varit där ;D



och självklart går jag på dagliga promenader. göttiga pluggpauser ;)

2009-10-05 @ 18:07:37
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0