Hemma

Sitter och ska börja med herr Strindberg. Ser inte ljust ut. Skituppgift. Varför denna tråkiga människa? Varför var han tvungen att vara duktig på att skriva och ytmärka sig? Gubbe... Nu får jag en halv värld efter mig. ^^

Så i alla fall så gick matteprovet dåligt och prinssesbakelsen från igår var riktigt god idag med ;)

har provat och beställt min studentmössa nu. Vet redan vissa ändringar jag ska göra ^^ Hehe inte lätt att bestämma sig direkt ;) Men just nu är slutsumman på 728+årsbok. Som jag tro att jag ska ta bort igen. Har ingen nytta av den. ^^

Men nu ska jag göra det jag sak så jag blir klar :)

Puss!


Kommentarer
Erika

Dyyyyyrt!

2009-10-15 @ 16:54:44
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0