Kvällen

Det var skönt att spela och att få komma hem. Nu är jag nästan klar med psykologin och har fått gulliga kommentarer så känner mig riktigt uppåt. Ska bara be om ursäkt till Ika för att jag var en sån tölp på förmiddagen. Är inte lätt alla gånger. Min kära vän Melanie är 18 idag med så grattis till henne ^^

I övrigt så är det nästan helg nu :D På fredag hoppas jag att Ika fortfarande vill göra något med mig och på lördag träffar jag konfimanderna. På söndag får jag äntligen shoppa :D *längtar*

Har en minilista i huvet på vad jag vill ha, min stackars plånbok. Fast funderar på att klippa mig i november oxå. Hmm pengabrist igen. Får kanske skaffa kvällsjobb om någon har råd med det...

>Sov gott!


Kommentarer
Veronika

Tack va söt du är!

2009-10-08 @ 20:07:07
URL: http://veronikascrib.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0