10 September

Gick in på H&Ms nyheter och blev så förtjust i... okej... en pyjamas. Jag vet helt otroligt, de fanns massa fint som jag tittade på men pyjamasen fastnade liksom. Hösten är så mycket mys och sådant så är väl därför jag fastnade. har de varma höstfärgerna och den goa känslan man får :)


Visst är den mysig?

Idag har jag och Isabelle simmat. Jag simamde helt otroligt nog 1000m och kände mig 10 kg tyngre när jag kom upp ^^ Borde verkligen träna oftare. Men dagen gick ganska fort men har varit riktigt trött. Bjöd dessutom på fika som jag inte borde ätit :p men gott var det iaf. Oboen och orkestern gick bra trots min usla träning. Dock var det irriterande att tre personer jag känner åker förbi mig när jag sitter på hållplatsen UTAN att plocka upp mig. Banan alltså!

I morgon är det fredag och jag hoppas de blir tårttävling på ku :) Är himla mysigt och dessutom får man dra igenom sina idéer ;) men hur helgen sen blir är ett frågetecken. Har ju inga pengar att spendera :p

Men jag mår iaf bra och kikar vidare efter nya grejer att studera, på tal om de måste anmäla mig till högskoleprovet ju!

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Du är otrolig ;P

2009-09-11 @ 09:49:23
URL: http://ikaaan.blogg.se/
maria

Åh.. Jätte söt pyjamas ju! :) Jag längtar verkligen tills det blir lite kallar ute nu, det är så mysigt :) Kram

2009-09-11 @ 19:28:04
URL: http://marijah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0