14 September

Höstsolen börjar komma fram. Snålblåst men solen skiner värmande. Tyvärr så fryser man för minsta lilla på grund av förkylningen så står och skakar i väntan på bussen. Men sånt är livet och det går ju över :)

Hösten är i alla fall mysig i sig och jag hade mina nya byxor på mig mig idag för att bevara värmen. Hade först tänkt ha kjol men tanken övergav mig snabbt. Jobbigt kallt ju. Kanske imon när man börjar vid fem i elva ^^

Var små sugen på att fota hela gatan i morse men självklart var jag sen till bussen så fick rusa i stället. Hade tänkt ta dem på vägen hem ist men då frös jag. Jaa jag vet det är undanflykter men hua. Är meningen att jag ska till bibblan och optikern idag. Känner inte för varken eller så får se om jag kommer iväg...

Nå ja dagen har varit bra annars, har eran varit det?

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Helt okej :)

2009-09-14 @ 16:36:30
URL: http://ikaaan.blogg.se/
pelle

Värmen är lite udda just nu. Det är precis som på våren, man vet hur man ska klä och förhålla sig till solen :P

2009-09-14 @ 17:27:17
URL: http://pellespersonliga.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0