16 September

Fortfarande sjuk. Fast bättre än igår på sätt och vis. Måste göra något åt tandköttet som gör ont men tror att det börjar sjunka ner nu. Känns som det i alla fall. Får se till att inte röra det och skölja med munvatten.

Så idag ska jag läsa både religon och svenskaboken hade jag tänkt mig. Sen får vi ju se hur duktig jag är. Ser ju inte fram emot det. Läpparna är torra och jag tror att min nattlige vän har försovit sig eller glömt laddaren. Båda känns jobbigt iaf. Hoppas han är på jobbet.

Pojken min har börjat små jobba idag och ska ha konfimander ikväll. Ja vad kul får jag knappt prata med honom :'( Nåväl han läse iaf för mig igår som han lovade vilket var otroligt mysigt. Älskar att känna mig som ett barn och att få lyssna på hans röst var riktigt skönt :)

Hoppas eran dag blir mer givande än min :)

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Jag finns ju alltid här om du får tråkigt ;)

2009-09-16 @ 10:10:56
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0